Punim Seminarik Ne Sociologji

Këtë javë kam qenë i zënë duke përgatitur për të punim seminarik ne sociologji. Pasdisa çaste më parë, një seminar mbi psikologjinë e të njohur burimet e pranishëm.

Përmbajtja e seminarit, ndër të tjera të diskutuar ndikimin e internetit në psikolog jike, si dhe zhvillimin e jetesës të rinjve më të lehtë të ndikuar nga teknologjia. Në lidhje mepsikologjinë, liria e internet gjithnjë e më të sofistikuar shumë lehtë të shkaktojë një ndikim negativ, sidomos për adoleshentët.

Me disa nga materialet e psikologjisë që kam ndjekur, tani kam përpiluar një letër nëndikimin negativ të internetit për të rinj. Për shkak të zhvillimit psikologjik të adoleshentëveështë përcaktuar të ardhmen e vendit, nëse ne jemi të gabuar në edukimin e brezit të ri, ka të ngjarë të bërë ato psikologjikisht jonormal.

Nuk është lehtë për të bërë punim seminarik ne sociologji, sepse kam nevojë për të mbledhur nga shkollat ​​dhe materialeve arsimore nga Interneti.